Dag 12 van Naturns naar Auer- 62 km. - Reisverslag uit Auer, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 12 van Naturns naar Auer- 62 km. - Reisverslag uit Auer, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 12 van Naturns naar Auer- 62 km.

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

03 Juni 2015 | Italië, Auer

We zouden het vandaag wat rustiger aan doen, hebben we gezegd.het zou een hete dag worden met meer dan 34 gr. En met de klim nog in onze benen, is dat nog zo gek nog niet. We stonden pas om 8.00 uur op en kregen een formidabel ontbijt geserveerd. Om 9.00 uur gingen wij al peddelend onze weg. Het fietspad liep langs het sterk stromend riviertje de Etsch, en dat gaf we enigszins verkoeling. Door flink te drinken en op tijd rusten en eten lukten het ons toch om de dag redelijk goed door te komen. De route is ons bekend. Wij verwonderen ons nog steeds over het gigantisch aanplant van appelboomgaarden. Op iedere cm grond staat wel een appelboom. Hier in dit gebied plukken ze jaarlijks 5 miljard appels. Voor iedere wereldburger 1. Om half 3 vonden wij het welletjes en draaiden onze fietsen af naar een mooi, oud stadje genaamd Auer. Hier hebben we een leuk onderkomen gevonden in gasthuis Meinrad. Een koele tuin, onder een kersenboom met een 4 tal Duitsers op "leeftijd" drinken we nog gezellig een koel glas bier. Morgen gaan de reis weer door een snikheet Italië, richting Rovereto.

• 03 Juni 2015 - 20:53

Jorg:

Dag oudjes,

goed om weer te lezen dat het goed is gegaan. Het zal wel warm zijn geweest. Heb net gekeken en zag dat het de komende dagen nog net zo warm blijft als vandaag.... Goed drinken dus!! Krijg iig wel zin in de vakantie als ik zo naar de foto's kijk!! Hier alles rustig, gister op oudergesprek geweest voor Jurre en dat was een zeer positief gesprek!! Hij doet het super! Tegen het weekend wordt het hier ook tegen de 30 graden aan dus ook wij gaan veel drinken dit weekend!!

Zet hem op verder, doe rustig aan en luister naar jullie lichaam met deze hitte, dan komt alles goed. Geniet van de omgeving en succes verder!!

Groetjes vanaf de Balisboom

• 04 Juni 2015 - 17:20

Frans Van Grunsven:

Beste Ger en Franka,

Gezellige foto's en wat een mooie beschrijvingen!
    Petje af voor de uitzonderlijk goede moed die jullie hebben en de sfeer die jullie beschrijven. Lijkt me ook een prachtige omgeving waar jullie nu zitten. Maar het blijft een uitdaging, zeker als het nog warm is ook. Dan wordt het tijd om de Hollandse mentaliteit (dat het nooit genoeg is) gewoon achter je te laten. Gewoon rustig blijven en genieten van alles om je heen.

groetjes
    Frans