Dag 5 van Worms naar Burchsal- 101 km. - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 5 van Worms naar Burchsal- 101 km. - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 5 van Worms naar Burchsal- 101 km.

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

27 Mei 2015 | Duitsland, Bruchsal

Vanmorgen vervolgden we onze reis vanuit Worms. Een paar keer moesten we de rotonde nemen voordat de gps ons weer in de smiezen had. Ja,die kleuren op het apparaat is voor iemand die kleurenblind is niet echt handig. Ger stopt plotseling, ik natuurlijk ook in de remmen, en vraagt die dan: "welke kleur is dit?" Meestal moeten we dan weer omdraaien. Toch komt het meestal weer goed en zitten we mooi op route. Van Worms ging het richting Speyer. Een pracht stadje met de beroemde Dom. Hier hebben we even de tijd genomen om de kerk de bewonderen. En wat proviand ingeslagen voor de middag. We hebben onze lunch genomen op een paar boomstammen midden in een bos. De tocht ging verder over kilometers kaarsrechte fietspaden door het bos. Tot we in het plaatsje Bruchsal binnen sjeesden met zijn waar we een onderkomen vonden in een oud hotelletje. Bruchsal is bekend om zijn prachtige burcht.die gaan wij morgenvroeg nog bezoeken voordat we verder reizen.

• 27 Mei 2015 - 23:08

Gaubi:

Amper 5 dagen onderweg en al het grootste deel van de Duitsland-route onder de wielen gehad, ongelofelijk! Hopelijk dat het de komende dagen snel beter weer wordt zodat die beenstukken uit kunnen!

Veel fietsplezier de komende dagen!
    G-A-K-N

• 27 Mei 2015 - 23:29

Martijn Beijers:

Mam en pap, wat hebben jullie een vliegende start gemaakt, knap hoor hou zo vol! Gr lin en martijn

• 28 Mei 2015 - 08:44

Petra:

Hé Franka & Ger,

Still going strong!!! en gin 'eikes' achterover gedrukt??? En dan roepen ze steeds 'zeg het met kleuren'!!
    Misschien de GPS op het fietske van Franka zetten? en vergeet niet er leiden gelukkig meerdere wegen naar Rome, zeggen ze!!!
    Have fun!!!

Groet,
    Peet

• 28 Mei 2015 - 19:29

Lindy:

Hee Ger En Franka,
    Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie!
    Jullie hebben echt al een heel stuk gehad.
    Zet hem op En geniet ervan!