Dag 29 van Cebreiro naar Portomarin 66 km. - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 29 van Cebreiro naar Portomarin 66 km. - Reisverslag uit Portomarín, Spanje van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 29 van Cebreiro naar Portomarin 66 km.

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

29 Juni 2014 | Spanje, Portomarín

We zitten nu nog maar 100 km. Van Santiago af. Het einde is bijna in zicht. Nog maar een paar dagen en dan is het zover.
We hebben vandaag een steenkoude dag beleefd. Het afdalen was ijzig kou en de hele voormiddag bleef het koud en zwaar bewolkt. Nee, het was geen pretje, maar laat in de middag kwam er toch een zwak zonnetje door. We fietsen na de afdaling in een redelijk vals plat, met een paar beklimmingen. Daar werden we toch weer warm van. Uiteindelijk zijn we gestopt bij een mooie plek bij het meer, waar we gelukkig nog een hotelletje vonden. Het is hier behoorlijk druk want ook de wandelpelgrims willen een slaapplek vinden. Tegenover ons hotel zien we een groep jongeren met een priester op het gras een mis opdragen. Zingend en lachend heel ontspannend. Wij bereiden ons enigszins voor op de terugreis, dat is wennen maar we zijn er toch wel klaar voor.

• 29 Juni 2014 - 19:12

Riet:

Super van jullie, nog een paar dagen en de tocht zit er op.
    Geniet nog van de laatste kilometers en geniet ook van de binnenkomst in Santiago.

Fijn dat er iedere dag een verslag was van die dag. Ik zag iedere dag uit naar jullie belevenissen.
    Zo konden wij ook een beetje de sfeer meekrijgen van zo'n tocht.

Zet 'm op en geniet er nog van.

Groetjes vanuit Lierop

• 29 Juni 2014 - 20:08

Jorg:

Hallo daar, de laatste loodjes!!! Wie had kunnen bedenken dat het zo goed en zo snel zou gaan! Weinig tot geen pijn, fijn toch! Geniet van de laatste kilometers en tot volgende week!!

Groetjes Jorg
    (ps als jullie een beetje doorfietsen kunnen jullie nog meedoen met de Toer dur Lierop!)

• 01 Juli 2014 - 08:48

Ben:

hallo geweldenaars,

wat een prestatie van formaat en wat een avontuur.
    Nog even doortrappen en dan is jullie doel gehaald.
    Geniet nog van de laatste etappes en het verblijf in Santiago !!
    en natuurlijk ook een hele goede terugreis :-))

groeten vanuit een saai stadskantoor ;-))

Ben.

• 01 Juli 2014 - 15:37