Dag 23 van Santo Domingo naar Burgos 87 km. - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 23 van Santo Domingo naar Burgos 87 km. - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 23 van Santo Domingo naar Burgos 87 km.

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

23 Juni 2014 | Spanje, Burgos

Vanmorgen extra vroeg vertrokken vanuit ons hostel in Santo Domingo. Het was er eentje met maar 1 ster, maar voor ons verdiende het wel 3 sterren. Een fantastisch ontbijt met alles erop en eraan. Voor het optuigen van onze fietsen hebben wij ieder ons eigen deel. Ik ben nu wel zo handig geworden dat ik in een keer mijn 5 tassen met een volle bidon naar beneden kan dragen, ja met de trap!!. Vanmorgen was er net een jongeman voor mij en ik dacht hij houdt deur wel voor mij open, niet dus. Ik met mijn achterste de deur opengeduwd en kwam er toch wel. Op straat zag ik hem een sigaretje roken, hij was toch belangstellend naar onze reis. Toen ik hem vertelde dat wij helemaal vanuit Nederland hier naar toe zijn gefietst, zij hij: You're crazy!! Ik dacht: wie is hier gek. Om 7.15 u fietsten we aan en het was behoorlijk aan de frisse kant. De reis ging vervolgens door een prachtig mooi gebied met heel veel bloemen in alle kleuren. Dat was echt genieten. En hoewel het soms inderdaad wat saai was, hebben wij toch ontzettend genoten. De weg naar Burgos was redelijk hellend en soms een behoorlijk vals plat. Alles bij elkaar hebben wij toch 11 km. geklommen, van 5 % en eentje van 14% die 700 m lang was. Die heb ik dus niet gehaald, Ger wel. Uiteindelijk kwamen rond 16.30 u in Burgos aan en vonden we, via een gestuurde (?) tussenpersoon, een heel goedkoop hostelletje, maar wel mooi in het centrum.
Het kaarsje hebben wij aangestoken, Francien.


  • 23 Juni 2014 - 20:12

    Jorg:

    Hallo daar,

    alles gaat goed zo te lezen! Het einde komt in zicht! Nog een kleine twee weken denk ik?? Hier net Nederland zien winnen thuis met de kids op de bank. Verder hier alles rustig, de kinderen hadden vandaag schoolreisje gehad. Ze zijn nou kei kapot en liggen op de bank te slapen! Dat zullen jullie ook wel zijn. Zet hem op!!!

    Groetjes Jorg

Tags: Hostelletje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franka

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 21609

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Juni 2015

Rome 2015

01 Juni 2014 - 10 Juli 2014

santiago de compostela

Landen bezocht: