Dag 11 van Saint Maure naar Nieuil L'Espoir - 89 k - Reisverslag uit Nieuil-l'Espoir, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 11 van Saint Maure naar Nieuil L'Espoir - 89 k - Reisverslag uit Nieuil-l'Espoir, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 11 van Saint Maure naar Nieuil L'Espoir - 89 k

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

11 Juni 2014 | Frankrijk, Nieuil-l'Espoir

Afgelopen nacht hebben we geslapen in een soort English Cottage. Hij was een echte Engelsman, zij een echte Franse dame. Heel aardige mensen en een prachtige lokatie. Bij het afscheid gaf hij mij 2 zelfgeplukte rozen mee van de tuin. Die nam ik met veel genoegen aan en stopte ze onder mijn plastic hoesje voor op de fiets. Ontbijt namen we weer bij de plaatselijke bakker en koffie in de kroeg, die al open was! De rozen ben ik op die plek verloren. Ik hoop niet dat de Engelsman die heeft zien liggen, want hij kwam tegelijk aan in zijn mooie James Bond sportauto. We fietsen vanmorgen voor een groot gedeelte langs de rivier De Vienne. Heel mooie omgeving met kastelen en oude bruggen. We hebben vandaag veel zon gehad en een paar behoorlijke klimmers gehad. We zijn dwars door Pointiers gefietst en dat ging heel goed. Rotondes en drukke hoofdwegen kunnen we nu gemakkelijker aan. Ger voorop, ik in zijn kielzog. Het enige wat ik dan roep is: "En? Hebben we d'n track nog???". Tegen vieren vanmiddag hebben we vooraf gebeld voor een slaapplek. Nou, die hebben we gevonden. Het huis ligt midden in een bos en heeft een prachtige oprijlaan. Eten is er niet bij, maar dat hebben we gevonden in een nabijgelegen loods.

  • 11 Juni 2014 - 21:44

    Petra En Driek:

    We hoorden van Martijn dat jullie gaan als een speer. Top. Ook in de reisverslagen horen we veel optimistische geluiden.

    Wij zijn net terg uit Stramroy en hebben jullie site gevonden. We kunnen jullie nu volgen. Veel succes en track ze.

  • 12 Juni 2014 - 05:57

    Gaubi:

    Nou Miss MoneyPenny, zo te lezen hebben jullie je ritme goed te pakken en vliegen de kilometers er van af... Zal ik jullie alsnog inschrijven voor de Kennedymars, want met dit tempo....

    Veel succes en plezier de komende dagen!

  • 12 Juni 2014 - 09:42

    Frans Van Grunsven:

    Franka en Ger,
    Het gaat kei goed met jullie; nu al in Poitiers! Volgens mij veel zonnebloemen op de akkers. Jullie gaan nu richting de zee volgens mij. dan zit je zo tussen de bossen.
    Ik leef met jullie mee; groeten
    Frans

  • 12 Juni 2014 - 11:33

    Danai:

    Wauw jullie gaan goehoed!
    Ik ben benieuwd wat voor hapje jullie aantroffen in die loods; hopelijk was het al dood. Haha! ;)

    Succes weer!!! :)

Tags: den track

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franka

Actief sinds 11 Mei 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 21557

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Juni 2015

Rome 2015

01 Juni 2014 - 10 Juli 2014

santiago de compostela

Landen bezocht: