Dag 23 van Fiano Romana naar ROME - Reisverslag uit Rome, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 23 van Fiano Romana naar ROME - Reisverslag uit Rome, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 23 van Fiano Romana naar ROME

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

14 Juni 2015 | Italië, Rome

We zijn er!!! Na 1950 km. op de teller draaien we samen het St. Pietersplein op. Het was een heel mooi moment. De paus hebben we net gemist, helaas. Die was een halfuurtje eerder verschenen op het bordes. Maar wat een mensenmassa op de been juist om de paus te zien. Heel indrukwekkend. Tussen al die mensen was er eentje die uitbundig stond te zwaaien.. Angela met haar ouders. We hebben samen nog nagepraat onder het genot van een lekker potje bier.
3 weken zijn we onderweg geweest, het was een hele mooie tocht. Best zwaar en af en toe heel zwaar.we hebben genoten van de reis en van jullie reacties en smsJes. Heel leuk allemaal. Nu zitten we voor 2 dagen op de camping buiten Rome. Lekker uitrusten en morgen gaan we Rome in. Dinsdag vliegen we weer naar hus en ook dat is weer fijn. Bedankt jullie allemaal en misschien tot de volgende reis, wie weet.

• 14 Juni 2015 - 19:27

Gaubi:

Proficiat met het halen van de eindstreep. Geniet morgen nog even van de stad, dan horen we komende week jullie verhalen wel als jullie terug in Lierop zijn!

• 14 Juni 2015 - 20:23

John & Marion:

Hey Super gefeliciteerd met het behalen van de finish!!

Groetjes Mergroate

• 14 Juni 2015 - 20:53

Brouwhuis:

Proficiat, kei goed van jullie.
    Hier mogen jullie trots op zijn.
    Doe morgen nog even genieten van Rome en vergeet niet ff langs de fontein te gaan,
    als Feijenoord fan.
    Groetjes uit Brouwhuis.

• 14 Juni 2015 - 22:27

Karin:

Een dikke proficiat!!

xx

• 15 Juni 2015 - 05:42

Jorg:

Super gedaan!!! Proficiat met dit resultaat en geniet nog maar ff van Rome!!

groetjes!!

• 15 Juni 2015 - 07:53

Hannie :

Hoi Ger en Franka,

Proficiat kleigoed gedaan, geniet nog van jullie dagen in Rome en een hele goede terugreis.
    Ik had niet aan jullie getwijfeld.
    Hier kun je weer fijn op terugkijken een hele ervaring rijker.
    Veel groetjes en tot bij de geminte
    Hannie en Guus

• 15 Juni 2015 - 08:03

Pertra:

Hi Franka & Ger,

PROFICIAT!!!! Het venijn zat 'm in de staart, maar wat weer een geweldige prestatie!!!
    Het is nu maandag 15/6 en lees nu de weekendverslagen en jullie finish!!
    Geniet ervan en alweer een tour die je kunt bijschrijven in een boek met mooie en bijzondere ontmoetingen en verhalen.

Groet,
    Peet

• 15 Juni 2015 - 08:27

Trinet Van Hoof:

Nou PROFICIAT geweldig wat jullie hebben gedaan geniet nog een paar dagen van de rust hebben jullie dubbel en dik verdiend.

gr Trinet

• 15 Juni 2015 - 11:41

Alex:

Ger, Franka,

Het is jullie weer gelukt. Proficiat
    !! Geniet nog van jullie dagen in Rome en een goede terugreis.

Gr. Alex

• 15 Juni 2015 - 13:56

Toni:

Proficiat met dit resultaat. Keigoed van jullie, ik doe het niet na. Geniet nog van de resterende tijd in Rome en we zien elkaar gauw weer! Veel plezier nog.Toni.

• 15 Juni 2015 - 23:50

Nel En Toon:

Hoi Franka en Ger,

Gefeliciteerd!!!
    Wat een geweldige prestatie hebben jullie weer geleverd!
    Geniet nog even van Rome en voor morgen een goeie terugreis!
    Tot ziens in Lierop!

Groetjes, Nel en Toon

• 16 Juni 2015 - 11:17

Frans Van Grunsven:

Ger en Franka,

Kei mooie afsluiting van een bijzondere prestatie.
    Geweldig goed gedaan om dit zo samen te beginnen en te volbrengen.
    Ik heb er heel veel bewondering voor! Nu maar even goed uitrusten.
    Spreek jullie nog wel.

Groeten
    Frans

• 17 Juni 2015 - 13:21

Danai:

GEFELICITEERD lieve Ger en Franka met alweer een topprestatie. Wat een mooie reis hebben jullie weer gemaakt. Superdepuper!! Bedankt voor jullie mooie verhalen, rust lekker uit en tot gauw!
    Liefs,
    Danai

• 04 Juli 2015 - 15:50

Angela:

Heel veel succes met de Kennedymars, ik zal voor jullie duimen.