Dag 21 van Assisi naar Narni Scalo-82 km - Reisverslag uit Narni Scalo, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 21 van Assisi naar Narni Scalo-82 km - Reisverslag uit Narni Scalo, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 21 van Assisi naar Narni Scalo-82 km

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

13 Juni 2015 | Italië, Narni Scalo

Wij zijn aan de voor,voorlaatste etappe begonnen. Rome komt nu wel heel dichtbij. Wat is de tijd snel gegaan als je bedenkt dat we maar even geleden vertrokken zijn vanuit Lierop. Vandaag was het een pittige, veel moeten klimmen, ja je krijgt het niet voor niets. We zitten dan ook in het hart van Italië, Umbrië is een mooi, groen gebied. Onderweg kwamen we Wim en Bertie tegen uit Noordwijkerhout. Wij waren hun al eerder tegengekomen en het is net alsof je met een elastiek aan elkaar verbonden bent. Dan fiets je voor, dan weer achter, soms zie je elkaar dagen niet en dan plotseling treft je elkaar weer. Heel leuk. Hetzelfde hotel geboekt en samen met de taxi naar het mooi, hooggelegen Narni gereden vanuit ons hotel. En zoals ik al zei, je treft elkaar altijd wel ergens. In het stadje komen we plotseling ook Angela weer tegen. Nu Bart nog en de groep is compleet. Vandaag, de voorlaatste dag en hebben nog een paar klimmers tegoed. We kunnen dan denk ik wel het Vaticaan al zien liggen...

• 13 Juni 2015 - 15:27

Trinet Van Hoof:

Nou Franka en Ger.

Dat hebben jullie toch maar mooi weer bijna gered daar in Italie zet hem nog op en geniet er dan nog maar van van de dagen dat je dan vrij bent,

gr Trinet.

• 13 Juni 2015 - 21:42

Frans Van Grunsven:

Ger en Franka,

Kei goed van jullie.
    Dit is weer top gedaan door jullie beiden! Fantastisch hoe jullie het enthousiasme vast weten te houden.
    Zouden jullie in Rome een kaarsje op kunnen steken voor twee kennissen van ons die er momenteel zeer slecht voor staan? Betaal het je terug, zodra ik je weer zie.
    Maak er een mooi slot van samen.

Heel veel groeten Frans