Dag 14 van Rovereto naar Verona-88 km. - Reisverslag uit Verona, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 14 van Rovereto naar Verona-88 km. - Reisverslag uit Verona, Italië van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 14 van Rovereto naar Verona-88 km.

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

05 Juni 2015 | Italië, Verona

Ook vandaag een behoorlijke zware dag geweest. De hitte houdt aan en de vlakte wordt meer dan ons lief is afgewisseld door korte flinke klimmetjes van 10 %. En dat is heeeel steil. Onderweg zijn we nog een stel Romegangers tegengekomen uit Noordwijkerhout die we eerder in de trein hebben gezien. Je komt elkaar altijd wel weer ergens tegen. Nu was dit hier iets voorbij Rovereto. Samen zijn we een deel van de route opgetrokken. De weg liep voor een groot deel langs het kanaal, dan weer door wijngebieden. Af en toe kwamen we zo'n typisch Italiaans dorpje binnengefietst. Verona lag eigenlijk 1 uur te ver weg voor ons. Het was pas tegen vijven toen we het centrum van Verona binnenkwamen. Het eerste hotel dat wij zagen hebben we meteen geboekt. Het is maar 1ster, maar ze hebben hier een bed, bad en brood voor ons. En daar zij we keiblij mee.

• 05 Juni 2015 - 21:13

Martijn:

Heej mam en pap,

Wat een mooi gebied daar! Hopelijk wordt het de komende dagen wat minder warm. Heeft ons pap genoeg keus met eten, aangezien hij pasta niet lust?
    gr lindy en martijn

• 05 Juni 2015 - 21:32

Bart :

Hallo franka en ger

Nuheb ik een dag rust gehad aan het gardameer.
    Ik vond het best zwaar met die hitte.
    Maar vandaag heeft het kuntje atv gehad,en morgen weer verder
    Elly vroeg of ik nog iets van jullie gehoord had?

Groet Bart

• 07 Juni 2015 - 15:07

Angela:

Hoi Franka en Ger,

Met een beetje geluk daalt de temperatuur morgen tot een frisse 28 graden :). Geniet van Ferrara (ga ik ook zo doen).

Veel plezier de komende tijd en een goede reis. Ongetwijfeld tot ziens.

Angela (uit Eindhoven).

• 08 Juni 2015 - 08:26

Elly Reemers:

Hoi Frank en Ger,

Wat gezellig zoals jullie daar zitten op foto 1 en wat een mooie omgeving. Ik ben een beetje jaloers geloof ik. Zoals jullie daar aan tafel zitten zou je niet zeggen dat jullie de reis op de fiets hebben afgelegd. Jullie zien er allebei heerlijk fit en uitgerust uit. TOP!
    Lijkt me heerlijk om daar tussen al dat moois aan de wijn en aan een bordje pasta te zitten. Geniet ervan. Dat is het belangrijkste.

Groetjes Elly.

• 08 Juni 2015 - 09:54

Frans Van Grunsven:

Franka,

Wat trek jij iedere dag mooie eindconclusies.Wat heb jij een mooie hand van schrijven. Je ziet en voelt, wat jullie meemaken en leren tijdens zo'n reis. Wij voelen met jullie mee, en ook wat het er echt toe doet in het leven.. Heel veel plezier in de komende dagen, die nog vóór jullie liggen.

groeten
    Frans