Dag 10 van Chateau Renault naar Sainte-Maure 80 km - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 10 van Chateau Renault naar Sainte-Maure 80 km - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 10 van Chateau Renault naar Sainte-Maure 80 km

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

10 Juni 2014 | Frankrijk, Sainte-Maure-de-Touraine

Afgelopen nachte hebben we geslapen in een heel bijzonder hotel. Het SOFTHOTEL. Tegen 18.00 kwamen we hier aan en raar, maar de deuren stonden gewoon open en er was helemaal geen personeel. Alleen een tel.nr. op de desk. Ger belde op z,n beste Frans en we kregen te horen dat we kamernr. 6 hadden. Ik vond het helemaal niks, het leek wel een spookhotel. De fietsen werden binnen in de receptie gestald, goed afgesloten, want je weet maar nooit. We hebben eigenlijk heerlijk geslapen en niet kunnen afrekenen, want er was niemand te bekennen. Sorry, Heilige Jacobus van Santiago; het fietsen ging vandaag weer goed, af en toe een flinke regen- en onweersbui, maar verder wel oké. Wij zijn door Tours gefietst en zijn nu beland bij een heel aardig Engels echtpaar in Saint-Maure, met heel leuk huisje waar wij vannacht in slapen.

• 10 Juni 2014 - 20:38

Jorg:

Hallo oudjes,

het gaat super hoor ik wel! Binnenkort zijn jullie BNers, rubriekje wanbetalers gezocht bij opsporing verzocht!!!! Maar ja, os bient zuunig zullen we maar zeggen. Hier in Nederland is het ook warm met af en toe een fikse regenbui (zo erg dat Pinkpop bijna werd ontruimd de laatste avond), maar ook hier is het met een lekker zwembadje achter in de tuin toch wel vol te houden!! We hadden nog de finale weten te bereiken met het familietoernooi en daar moest natuurlijk ook op gedronken worden! Hier is het dus ook goed vol te houden... Ga zo door en hopelijk blijven de pijntjes weg!! Succes verder!!!

Tags: Wa(n)betaler