Dag 4 van Lecelles naar Bantouzelle. 79 km. - Reisverslag uit Bantouzelle, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 4 van Lecelles naar Bantouzelle. 79 km. - Reisverslag uit Bantouzelle, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 4 van Lecelles naar Bantouzelle. 79 km.

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

04 Juni 2014 | Frankrijk, Bantouzelle

Wij hadden de wekker vanmorgen vroeg gezet want we wilden vandaag een flinke rit maken. Dus 6.00 u opstaan. Buiten regende het al pijpenstelen en het zou niet beter worden vandaag. Maar niet getreurd, wij zijn immers pelgrims en gaan door weer en wind. Striemende regen, flinke tegenwind en dat heeft de hele dag geduurd. Het landschap is hier prachtig, erg glooiend, heel veel tarwe en roggevelden en veel watertorens.
Laat in de middag hebben we gezocht uiteindelijk naar onderkomen. We waren door en door nat. Het water stond ons in de schoenen. Gelukkig konden we terecht bij een herenboerderij, en wat voor een.het lijkt wel een kasteel. De vrouw des huizes bood ons een maaltijd aan en we hebben aan deze rit er een heel voldaan gevoel overgehouden. Morgen weer een nieuwe dag en ze zeggen hier dat het een hele zonnige dag gaat worden.. Maar dat horen jullie in het volgende verslag.

• 04 Juni 2014 - 20:01

Harrie&Tonny:

Ger en Franka zet 'm op
    wij wensen jullie goei weer, veel spierkracht en al wat wenselijk is.
    en voorop staat: gezelligheid kent geen tijd.
    Samen zijn jullie sterk.
    "t is mar un stukske..............uhum..............

Gr. Tonny.

hou je taai.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 04 Juni 2014 - 20:43

Frans Van Grunsven:

Beste Franka en Ger,

Zo te horen krijg je het niet voor niets. Fijn dat jullie toch genieten van je omgeving. Lijkt me kei mooi met al die graanvelden! Laat je als Brabanders (!?) niet kisten door wat wind. En de sfeer, die ik proef is goed. En de mensen zijn gastvrij, zo te lezen. Fijn zo. Houden zo.

groeten
    Frans

• 05 Juni 2014 - 07:51

Peet:

Goede morgen Bikkels,

Nou de 'toon' is gezet. Maar gullie bent niet van suiker, en houdt de goede moed erin. NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN! Ik wens jullie een gezellig, droge en prachtige volgende rit!

Have fun and take care!
    Peet

• 05 Juni 2014 - 08:36

Lindy:

Jammer dat het weer niet echt mee zat afgelopen dagen. Hopelijk komen de weersvoorspellingen uit en kunnen jullie vandaag lekker in het zonnetje verder. Leuk om te lezen dat jullie zo positief en gemotiveerd zijn!
    Geniet ervan!

• 05 Juni 2014 - 08:40

Hannie:

Nou die regen hebben jullie dus al gehad, weet je hoe het ons is vergaan vorig jaar.
    Ze voorspellen in ieder geval beter weer. Blij positief maar twijfel ik niet aan.
    Goede reis verder kijk goed uit en blijf vooral genieten.
    veel groetjes Hannie en Guus

• 05 Juni 2014 - 09:22

Danai:

Everybody wants happiness
    nobody wants pain
    But you can't have a rainbow
    without a little rain

Mooie levenstocht maken jullie. :)

• 05 Juni 2014 - 21:39

Riet:

Fijn dat we regelmatig van jullie horen. Ik kijk iedere dag of er weer nieuwe berichten zijn.
    Hopelijk wordt het weer een beetje beter. Dan wordt het nog meer genieten.
    Hier wordt het de komende dagen ook mooi weer.
    Geniet van de tocht en laat snel weer iets van jullie horen.

• 07 Juni 2014 - 17:35

Piet Van Bommel:

Hoi Ger en Franka,

Heel veel succes samen en Ger zet Franka op tijd " uit de wind" , maar dat moet voor jou geen probleem zijn want bouwjaar 1947 was toch een goed jaar!!!!!

Groetjes van " ons An" en Piet