Dag 3 iets over Franse grens. 75 km - Reisverslag uit Lecelles, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu Dag 3 iets over Franse grens. 75 km - Reisverslag uit Lecelles, Frankrijk van Franka Beijers - WaarBenJij.nu

Dag 3 iets over Franse grens. 75 km

Door: Franka

Blijf op de hoogte en volg Franka

03 Juni 2014 | Frankrijk, Lecelles

Wij zijn zonder ontbijt vanmorgen in Deux Acren aangefietst, want dat zat niet bij de accommodatie. Gelukkig hadden ze hier ook een biologische markt en konden we wat fruit kopen. Voor de eerste keer regen gehad, flinke buien. Nu konden we kijken of alles waterproof was. Gelukkig was dat wel het geval. We hebben nat gefietst langs de Schelde. Geef mij maar zon, maar ja, je kunt niet alles hebben. Het was heel apart toen we de Franse grens overgingen. Weer hadden we vooraf niks geboekt en moesten we op zoek gaan naar een slaapplek. Het regende weer eens en Ger ging een winkel binne om te vragen of ze ons konden helpen. En gelukkig was daar weer hulp van boven, want boven dezelfde winkel verhuurde de moeder appartementen. Morgen proberen we vooraf zelf iets te vinden, want dit is wel erg risky.

• 04 Juni 2014 - 06:01

Jorg:

Bonjour,

Comment allez-vous? Het lijkt het verhaal van Jozef en Maria wel (we moesten op zoek naar een slaapplek).Gelukkig hadden jullie er eentje gevonden om wat op te drogen. Hopelijk de komende dagen wat beter weer (hier gelukkig wel iig!). Nog geen kramp in de beentjes of zadelpijn?? Zet hem op he!!

Grtzzzz jorg

• 04 Juni 2014 - 09:04

Naddy:

Hoi Ger en Franka,
    Leuk om jullie dagelijkse (fiets)activiteiten zo te kunnen volgen. Jullie hebben de vaart er goed in. Jammer van het weer. Maar jullie gaan als het goed is het betere weer tegemoet!!! Die biologische markt, was die te vergelijken met die in brandevoort??? Haha. Nou. zet m op!!! ik kijk uit naar jullie volgende verslag.

Groetjes Naddy

• 04 Juni 2014 - 11:27

Eddy:

Hoi Franka en Ger,

Wat dalen jullie snel af!!
    Met het weer komt het wel goed.
    De voorspellingen richting Parijs en Orléans zijn vanaf morgen droog en warm. Zeker tot maandag.
    Dus veel drinken!! (over drinken gesproken) De bestelde wijn heb ik aan Hans gegeven en hij heeft de rode en de witte wijn bij jullie thuis afgegeven. Ik heb mijn prosecco al koud staan voor het warme weer.
    Heel veel plezier en succes!

Groetjes,
    Eddy

• 04 Juni 2014 - 13:04

Karin:

Leuk om jullie te volgen!! Succes en ik duim voor mooi weer :-)
    Xx karin

• 04 Juni 2014 - 13:16

Danai:

Goed bezig jullie!! Is het toch nog iemand gelukt over Frans z'n grens te gaan. :p
    Biologische markt?! Ik dacht dat wij in Helmond ver vooruit liepen, haha...
    Nou geniet ervan kanjers, ik kijk uit naar jullie volgende verslag en avonturen. X

• 04 Juni 2014 - 13:21

John Beijers:

Hoi Franka en Ger,

Lekker om eens nat te worden, Ik vind het zelfs wel eens lekker, ik word vaker
    nat onder het post bezorgen, Maar de komende dagen wordt het beter eigenlijk weer te heet.
    Doe rustig met die hitte. Veel succes komende dagen.

Groetjes uit Margraten.

Tags: Franse grens